Sunday 9 August 2009

Jelajah Gua Kota Gelanggi Rakan Muda Jengka 8 2009

09 Ogos 2009(Ahad) .. kelab Rakan Muda Cinta Alam Felda Jengka 8 , yang diketuai oleh Naib Pengerusinya Cik Suriyana bt. Khalid (Maksu), telah mengadakan Program Jelajah Gua Kota Gelanggi 2009,. Seramai 40 orang peserta dan 20 orang urusetia telah menyertai program yang telah diadakan di Gua Kota Gelanggi, Jerantut, Pahang Darul Makmur. Antara Gua yang telah dijelajahi oleh Anggota Kelab tersebut ialah Gua Sanding, Gua Terang Bulan dan gua Balai. Program ini juga turut disertai oleh Ketua Kampung Jengka 8 : En. Hashim b. A Samad , Pengerusi Persatuan Belia Kesidang Jengka 8 : En. Abu Bakar b. Khalid. Program ini telah berlangsung mulai jam 8.00 pagi hingga 01.00 petang...
bergambar beramai2......



kenangan sebelum pulang ke desa tercinta...




apa yang kau tapakan tu ,.. pokley????, ohm!!!!!






Macam mana , bergaya tak kami??? ...




bergambar bersama bekas2 anak murid ... ye, ustaz??!!






Sempat bergambar diorang berdua ni... baguslah tu untuk eratkan silaturrahim.....






wah2! bergaya si anuar ni, cantik pemandangan kat belakang tu yek.. pandai kau pilih lokasi ye???




Tetamu aneh dari bulan...







waktu nak masuk gua balai.. destinasi last..













seleranya mereka2 ni menjamu selera setelah menjelajah gua2..



amboi2 shahrul.. nak bergaye gak ketika makan pun..!!





bergambar di belakang gua tongkat


lah.. kelabulah pulok gambor ni... kecewa bebenor



Seronok bile bergambo ni... glamorlah sikit..





Ewah2 tok ketua...



baru sampai di gua pertama.. letih gak berjalan ni..., yang penting Happy!!



orang2 kuat PEBEKIS ni...dari Kiri Raduan, Nasir , Cikgu Jamil (Setiausaha PEBEKIS), Shamsuri , Cikgu Saiful dan Rahmat..




Kenangan.... dari kiri Rahmat, Ustaz Yussri, Suriyana, Nurul Amira, Kak Milah dan Mahirah..




taklimat .. oh taklimat... dengar jangan x dengor nnt x tau adab masuk gua lak...




Peserta mendengar taklimat dari ranjer yang akan bawa kami menjelajah..




Sebelum menaiki bas.. sempat bergambar dulu.. bak kate ketua kampung.. apa jua program jangan lupa bergambor.. BUKTI tu!!!


1 comment: